Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

ΑΔΕΡΦΙΑ!

ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ και ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΕΣ ,ο καιρός δύσκολος ,τα χρονιά περνάνε ,η μικρή μας Κύπρος είναι ακόμη υπό κατοχή από τον Τούρκικο ζυγό.Δεν πιστεύω να γίνει κάτι με τις συνομιλίες ,αν θα γίνει θα γίνει σε βάρος της δίκης μας πλευράς.Καιρός είναι να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ και να ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ {1453,1821,1974,1996} ΤΟΥΡΚΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ το ΧΩΡΙΌ ΜΟΥ ,την ΓΙΓΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ,εκεί που μεγάλωσε η μητέρα μου εκεί που μεγάλωσε ο πατέρας μου.ΤΕΡΜΑ ,ΤΟΥΡΚΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ.Ο-Χ-Ι ,για το χρήμα Ο-Χ-Ι για το συμφέρον μου άλλα για όλους του ΗΡΩΕΣ που έπεσαν ενάντια στην βια ενάντια στον φασισμο και τον ναζισμό ,ενάντια στην κατοχή και την απαγόρευση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.Για το χωρίο μου ,του συγγενείς μου , για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.

Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ της ΚΥΠΡΟΥ περήφανος για την καταγωγή μου και πιστός προς στο χρέος μου για την πατρίδα ,σε αξίες και σε ιδανικά. Όπως και τότε 300 άτομα το 1955-1959 κατάφεραν να αναγκάσουν τους Άγγλους σε φυγή έτσι και τώρα στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε.


ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΟΥΝ ΝΕΚΡΟ.ΕΛΛΑΣ

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου